Hiusklipsivinkki
Blogissa on joskus tullut puheeksi, että kun kihartelen kutrejani, pidän tiellä olevia hiuksia suussa huulieni välissä. Se on helppoa nopeaa ja kätevää. Tai ainakin oli vielä silloin, kun hiukseni olivat … Lue lisää
Blogissa on joskus tullut puheeksi, että kun kihartelen kutrejani, pidän tiellä olevia hiuksia suussa huulieni välissä. Se on helppoa nopeaa ja kätevää. Tai ainakin oli vielä silloin, kun hiukseni olivat … Lue lisää
*Sis. mainoslinkin Minulla on itsepäiset kulmakarvat, jotka ovat kaikella tapaa murheenkryyni. Ne kasvavat eri mallisesti, osittain jopa hieman eri korkeudella ja kaiken lisäksi yksittäiset karvat kasvavat vielä ulkoreunassa alaspäin. Niiden … Lue lisää
Seerumit ovat ihana lisä ihonhoitorutiiniin (ihan vaan jo siksi, että ihoa on ihanaa hemmotella). Sain vähän aikaa sitten The Body Shopilta kokeiltavakseni yhden ihastuttan seerumin, joka hurmasi minut jo heti … Lue lisää
Saanko taas hieman fiilistellä yhtä By Terry -tuoteihastustani? (Jos joltakin on mennyt ohi By Terry -hypetykseni, niin suosittelen lukemaan tämän aiemman postaukseni maailman parhaasta irtopuuterista.) Sain nimittäin merkin ruotsalaiselta maahantuojalta … Lue lisää
Mainitsin vähän aikaa sitten, että turvaudun kiireisinä aamuina mielelläni meikkipuuteriin. Esittelin teille silloin yhden lemppareistani eli Chanelin Mat Lumière -meikkipuuterin. Tänään tahtoisin esitellä teille toisen erittäin suuresti rakastamani meikkipuuterin, joka … Lue lisää
Minulla on kotona odottamassa todella monta tuotetta, joista palan halusta kertoa teille enkä edes oikein tiedä, mistä aloittaisin. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että aloitan siitä, mistä olen ihan eniten innoissani. … Lue lisää
*Sis. mainoslinkin Kuten olen kertonut, on viimeisin kulmakynäihastukseni oli Urban Decayn huippumahtava Brow Beater Microfine Brow Pencil and Brush. Tuo ohut ja tarkka kulmakynä tekee aivan loistavaa jälkeä, mutta alkoi olla lopuillaan, … Lue lisää