Hiusharjakeskustelu

Rakastan kuulla teidän mielipiteitänne, tietoanne ja näkemyksiänne joten toivon, että joukossanne on kampaajia tai ainakin hiusfanaatikkoja. Tahtoisin nimittäin avata keskustelun hiusharjoista. Ajatus postaukseen syntyi hieman vahingossa avattuani PR-toimiston minulle lähettämän … Lue lisää

Shiseido?

Kun mainitsin, että työpaikallani ollaan välillä hieman ihmeissään vertaillessa suomalaisten ja ruotsalaisten suosikkisarjoja pyysi useampikin, että kertoisin esimerkkejä näistä eroista. Yksi isoimmista eroista on selektiivinen kosmetiikkamerkki Shiseido. Minä itse pidän … Lue lisää