Sain kesällä L’Oréalilta blogikokeiluun merkin uuden ripsivärin, Mega Volume Miss Hippie Mascaran.

Lähipiirini tietää, että kaikki vähänkään hippimäiseltä vaikuttava on niin kaukana omasta tyylistäni kuin vain mahdollista, mutta siitä huolimatta, että ripsivärin mukana tullut tiedote lupaili ”runsaita, hippihenkisiä ja huolettoman höyhenmäisiä ripsiä”, annoin sille silti mielelläni mahdollisuuden näyttää kykynsä.
Kerroin jo viime kesänä ihastuneeni työkaverini vaikutuksesta aiemmin lanseerattuun Miss Manga Punky -ripsiväriin, joten tottakai halusin tietää, millainen tämä jatko-osa on.

Toisin kuin Miss Manga Punkyssa, oli tässä ripsivärissä perinteinen, harjaksista tehty harjaosa, joka vaikutti heti lupaavalta. Harjaosa oli sopivan kokoinen, se näytti poimivan itseensä tarpeeksi runsaasti maskaraa, mutta silti se vaikutti siltä, että se kykenisi erottelemaan ripsiä hyvin.
Omat hennot ripseni kaipaavat näyttävyyttä ja runsautta. Minulla ei ole ollenkaan kotoisa olo ilman ripsiväriä, joten rakastan maskaroita, jotka kykenevät kuorruttamaan haituvani runsaalla kerroksella.

Hippimaskara kykeni tähän välittömästi! Tiedättehän, kuinka monet ripsivärit ovat aluksi ihan kivoja, mutta kykenevät vasta parin viikon käytön jälkeen näyttämään todellisen potentiaalinsa? Noh, tämä ripsiväri on näissä kuvissa silmissäni ihka ensimmäistä käyttökertaa. Lopputulos oli heti minun makuuni täydellisen runsas ja näyttävä!
Tahdon, että ripsivärini tuo välittömästi runsasta tuuheutta ja että sitä voi kerrostaa ripsiin kunnolla. Siinä missä Miss Manga Punky kuivui ripsissä kovemmaksi eikä sitä voinut kerrostaa, jätti tämä ripsiväri lupauksensa mukaisesti ripset höyhenmäisen pehmeiksi, minkä ansiosta ripsiväriä saattoi kerrostaa ongelmitta juuri niin paljon kuin haluaa – ja minähän muuten haluan!

En todellakaan ole tyyppi, jolla olisi mukava olo olla ”ihan vaan trendikkään ripsivärittömästi”. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta runsaat ripset ovat ehdottomasti minun makuuni.

L’Oréalin Miss Hippie -ripsiväristä tulikin sitten heti oma tämän kesän ripsivärisuosikkini. Ripset todellakin saivat runsasta volyymia ja ripsiväriä saattoi kerrostaa niille ihan niin paljon kuin halusi, mutta silti se ei kuivuessaankaan tehnyt ripsistä kovia ja jäykkiä. Tämä on minusta täydellistä, sillä joskus ripsiväriä voi aamulla haluta laittaa kevyemmin ja lisätä sitten vielä ennen iltamenoja. Tämän pehmeyden ansiosta sen lisäily onnistuukin aina vaivatta!

Jos joku siis etsii uutta ripsiväriä, jonka avulla saa runsasta tuuheutta, suosittelen ehdottomasti tutustumaan tähän uutuuteen!
Onko joku muu jo ehtinyt kokeilla L’Oréalin uutta hippiripsaria?
L’Oréal Mega Volume Miss Hippie -maskara löytyy myynnistä täältä.*
Joko luit nämä aiemmat postaukseni?






